luni, 11 decembrie 2017

2017

Copyright © All Rights Reserved 
* AGERPRES * 2017 DECEMBRIE 16
Printre cei care s-au recules vineri seară s-a aflat şi ELIAN BĂCILĂ, de 43 de ani, pictor ``Am venit din respect pentru ţară, din respect pentru Regele Mihai I al României. E o simţire care s-a creat aici. Îmi pare foarte rău că nu l-am cunoscut personal şi îmi pare foarte rău că nu am trăit atunci când a fost Majestatea sa. Ne place să credem că cei pe care-i iubim vor rămâne şi sunt tot timpul cu noi, aici. Eu am avut în familie, ştiu foarte multe de la bunicul, de la unchiul, de la tatăl unchiului, foarte multe lucruri frumoase despre regele Mihai``, a spus el.

 Funeraliile  REGELUI  MIHAI  I  al  ROMÂNIEI  *  Interviu  *  ELIAN  BĂCILĂ

Now I'm more inspired of my source, international photo - model  Dana - Simona  Voiculescu


The Royal Palace
BUCHAREST, 2017

 ``Marriot`` Hotel 
BUCHAREST, 2017




With His Excellency, Kisaburo Ishii
Ambassador of Japan to Romania
Ion Caramitru, Manager - The National Theatre of Bucharest
Dana - Simona Voiculescu, International Photo - Model 
& Elian Băcilă, Painter of Black 
        

**************************************************************************************************************

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu